Jakie są najczęściej wybierane przez firmy drukowane materiały reklamowe i dlaczego?
Krakowskie

Jakie są najczęściej wybierane przez firmy drukowane materiały reklamowe i dlaczego?

Wiele funkcjonujących obecnie firm skupia się głównie na reklamowaniu swoich produktów i usług wyłącznie w sieci. Tymczasem nie warto zamykać się tylko na tę jedną formę komunikacji z potencjalnymi klientami. Istnieją przecież tradycyjne, drukowane materiały reklamowe przynoszące wiele korzyści firmom.

Materiały drukowane nie są drogie

Wiele przeprowadzonych badań marketingowych jasno wskazuje na to, że informacje przekazywane na papierowych nośnikach są lepiej przyswajane od tych cyfrowych. Utrwalają się one w świadomości użytkownika na dłużej i szybciej się to dzieje. To tylko jeden z wielu powodów, dla których to właśnie takie działanie powinno być stosowane przez firmy z każdej branży. Odbiorca takich materiałów widzi nie tylko samą treść, ale również fakturę i gramaturę materiału, na której ją umieszczono. Komunikat staje się tym samym lepiej zapamiętany. Zwłaszcza, gdy na powierzchni znajduje się uszlachetnienie lakierem UV lub specjalnie przygotowaną folią.

Jakie są najczęściej wybierane przez firmy drukowane materiały reklamowe i dlaczego?

Na które materiały drukowane postawić?

Jedną z popularnych, często stosowanych form reklamy są oczywiście wizytówki. Wręcza się je klientom i kontrahentom, aby w każdej chwili mogli w łatwy sposób skontaktować się z firmą. Kolejne miejsce zajmują klasyczne ulotki, można je roznieść do pobliskich sklepów, rozwiesić na słupach z ogłoszeniami lub wyposażyć w nie stoisko na targach branżowych. W ten sposób nawiązuje się głębszą relację z potencjalnym klientem. W sklepach internetowych praktykuje się także zamawianie specjalnych kopert i papeterii z logo, które dołącza się do wysyłanych zamówień.

Dopasowanie reklamy do biznesu

Wiele oczywiście zależy od branży, w jakiej rozwija się swój biznes. Jednak większość propozycji jest na tyle uniwersalna, że dopasuje się do każdego profilu działalności. Dla pracowników działów sprzedaży można zamówić teczki firmowe, długopisy, notesy i kalendarze z logo. Są to osoby, które często udają się na spotkania biznesowe, mają zatem stały kontakt z kontrahentami, nierzadko pozyskują nowych.

Zobacz więcej podobnych postów